Budujemy markę twoją, tak jak swoją ...
Kategoria: nadruk cyfrowy | Podkategoria: bilbordy
MateriałCzas realizacji
papier2 - 5 dni
Uwagi
czas wykonania projektu zależny jest od założeń projektowych oraz ilości sztuk.
Infolinia 24h/7 506-328-644

Projektowanie bilbordów reklamowych dla twojej firmy, w razie pytań prosimy o kontakt z działem obsługi.

Bilbordy reklamowe

Termin bilbord reklamowy stosowany jest najczęściej w kontekście reklamy zewnętrznej. Usytułowane najczęściej na budynkach oraz słupach reklamowych. Spotykane są również w formie rozwieszonego plakatu wraz z odpowiednim oświetleniem tzw. gablota reklamowa. Istnieją również bardziej wyszukane bilbordy przypominające tablice, niekiedy grawerowane lub ozdabiane literami 3D. Jednak są one rzadko spotykane ze względu na ich dość wysoką cenę. Natomiast koszt wydruku bilbordu jest stosunkowo niski dzięki czemu zyskał ogromną popularność na rynku reklamowym.

Najczęściej spotykane wymiary

Reklamy bilbordowe najczęściej spotykane są na przystankach autobusowych, tramwajowych oraz w większych miastach. Bilbordy umiejscowione na budynkach ze względu na rozmiar dzielimy na małe i duże. Rozmiary małych bilbordów sięgają do 6 m kw., natomiast duże tzw. megaboardy potrafią osiągnąć wielkość nawet do 300 m kw. w zależności od możliwości lokalizacyjnych.

Jaki powinien być bilbord reklamowy ?

Przekaz umieszczony na bilbordzie reklamowym powinien być prosty i czytelny. Sam bilbord pownien zostać umieszczony w widocznym miejscu, uwzględniając przy tym dobór lokalizacji by trafiała do wybranej grupy klientów. Należy używać maksymalnie trzech kolorów odpowiednio dobranych względem branży oraz nie więcej niż dwóch czcionek dla zachowania lepszej czytelności. Minimalistyczny i czytelny przekaz reklamowy jest łatwo wychwytywany i zapamiętywany przez potencjalnego klienta. Takie działania pomagają w budowaniu solidnej marki na długie lata. Priorytetem podczas tworzenia szaty graficznej bilbordu reklamowego jest zachowanie maksymalnej wyrazistości. Bowiem są one często ulokowane przy drogach szybkiego ruchu lub na wysokich budynkach gdzie odbijają dużą ilość promieni słonecznych. W związku z powyższym projekt bilbordu powinien być przemyślany i wykonany według aktualnych kanonów by spełniał swoją funkcję.

Podsumowanie

Czy warto inwestować w bilbord reklamowy ?

Niewątpliwie tak, każdego dnia mijamy wiele reklam umieszczonych na przystankach, autobusach oraz słupach reklamowych, które podświadomie zostają zapisane w naszej pamięci. Jeżeli planujemy kampanię reklamową usług lub nowego produktu to niewątpliwie powinniśmy zainwestować w dobry bilbord reklamowy. Zapewnia on nam pełną mobilność, nie wymaga dużego nakładu finansowego oraz dzięki prawidłowemu umieszczeniu widzą go tysiące ludzi.

AGENCJA REKLAMOWA

Kompleksowa obsługa reklamowa dla twojej firmy,
teraz wszystko w jednym miejscu!

Marketing internetowy oraz reklama stacjonarna to podstawa działania każdej firmy, nasza agencja od wielu lat działa na rynku reklamowym zapewniając wszystkim klientom usługi na najwyższym poziomie. Wdrażamy niestandardowe rozwiązania poszerzając perspektywy reklamowe naszych klientów, analizujemy postępy konkurencji oraz dobieramy właściwą strategie reklamową.

Godziny otwarcia:

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do kontaktu z działem obsługi w wyznaczonych godzinach pracy biura. Istnieje możliwość umówienia spotkania w innym terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym.

798 - 139 - 039 biuro@lersen.pl
PonWtŚrdCzwPtSob
9:00 - 21:00

NEWSLETTER

Zapisując się na nasz newsletter akceptujesz

Regulamin i politykę prywatności
ZAINSPIRUJ SIĘ NA:
SOCIAL MEDIA
Agencja reklamy "LERSEN" - Copyright 2018